A Pulonia hè situata à una intersezzione geografica chì cullega i terreni boscati di u nordu punente di l'Europa cù i camini oceanichi di l'Oceanu Atlanticu è i campi prolifici di a periferia eurasiatica. Attualmente limitata da sette paesi, a Pulonia hè andata è andata à longu andà, sbattuta da i puteri di a storia pruvinciale. À u principiu di u Medievu, i picculi regni è cumune di a Polonia sò stati oppressi da inondazioni progressive di trasgressioni, da tedeschi è baltici à mongoli. Durante u 1500, a Polonia aderita era u più grande statu d'Europa è forse u paese u più impressiunante di u cuntinente. Tuttavia più di dui seculi dopu, durante e Partizioni di Pulonia (1772-1918), hè sparita, hà assignatu i regni di lotta di Russia, Prussia è Austria.
In effetti, ancu durante un periodu di emergenza publica, in ogni casu, a cultura polacca hè stata ferma; in fattu, hà ancu prosperatu, se à le volte una longa strada da casa. E norme prugressive pulite, trasmesse da naziunalisti ricunnisciuti cum'è Kazimierz Pulaski è Tadeusz Kosciuszko, anu educatu quelli di a Rivoluzione Americana. A custituzione polacca di u 1791, a più stabilita in Europa, si unì cusì à e credenze di l'irreale americanu è francese. Più tardi, i posti anu ottenutu numeri incredibili cunfortevuli in i Stati Uniti, Canada, Argentina è Australia è anu trasmessu u so modu di vita cun elli. Simultaneamente, artigiani polacchi di u periodu romanticu, per esempiu, u pianista Frédéric Chopin è u scrittore Adam Mickiewicz, guidavanu lumi nantu à a massa terrestre europea in u XIX seculu. Seguendu u so mudellu, eruditi pulacchi, artisti, pruduttori di filmi è ghjurnalisti continuanu à valurizà l'artigianatu è e lettere di u mondu.
Quandu si move in una nazione esterna, truvà u modu di vita di u vicinatu serà unu di i vostri movimenti iniziali versu a trasformazione. Dunque, in casu chì vi trasferite in Polonia, probabilmente inizierete dumandendu nantu à a so populazione, u so metudu di vita, è a sucietà polacca in libertà. Malgradu a nazione d'induve vene, ùn sperimenterete micca assai difficultà per abituassi à u vostru novu clima per via di u sensu di u quartiere è di a vicinanza è cordialità di i so occupanti, accantu à a cultura è l'usi, a cucina senza paraguni, è ancu di più. A maiò parte di a vita sorprendentemente in Polonia (circa 60%) hè diventata comoda in e regioni metropolitane di a nazione. Ci hè parechje cità più grande in Polonia, cù a vita in Polonia à zero in cinque di elle, chì si qualificanu cum'è cumunità urbane significative. Varsavia, a capitale di a nazione, hà solu circa 1.7 milioni di occupanti. A maiò parte di l'occupanti sò di immersione pulacca. A verità sia detta, ci hè solu una minurità di tedeschi, ucraini, slovacchi, lituani è bielorussi.
E numerose cunvenzioni è e tradizioni vicine di a nazione si sò alzate da l'impatti latini è bizantini è sò stati furmati enfaticamente da diversi occupanti europei. Cumu hè statu riferitu sopra, a vita in Polonia hè basicamente influenzata da u calore di u publicu polaccu. U modu di vita hè un pocu invitante. Indipendentemente da sì ùn cumunicate micca facilmente in a lingua, presumibilmente sarete immediatamente inclusu è truverete novi cumpagni in Polonia.
Dwana
E dogane di posta giranu principalmente intornu à a simpatia è a cucina vicina, in particulare in quantu à i furesteri. Malgradu l'ostaculi linguistichi, i Polacchi sò cordiali è accolti individui chì ùn risparmieranu un mumentu per participà à una discussione.
Una grande quantità di cunvenzioni chì sò ben cunnisciute in Polonia sò ancu impartite à altre nazioni europee 'in particulare in quantu à l'occasioni cattoliche cum'è Natale è Pasqua. Cù questu, ci sò alcune occasioni assolutamente vicine cum'è Independence Day, Andrzejki (St. Andrew's Day), è altri.
A Pulonia hè stata detta da qualchì tempu in modu fundamentale cum'è una nazione di spustamentu, assai di più dopu avè aderitu à l'Unione Europea in u 2004 quandu innumerevoli Polacchi sò partuti in cerca di aperture di travagliu in stati più ricchi di a parte occidentale di l'UE.
Malgradu quessa, l'ecunumia di a Polonia si sviluppa in continuu da quellu tempu, in ogni casu, realizendu u sviluppu più veloce in Europa dopu l'emergenza monetaria. Stu mudellu si riflette in u tassu di disoccupazione di a nazione, chì hè cascatu di manera costante.
Stu ghjennaghju, hè ghjuntu à u minimu di 2.9%, piazzendu a Polonia in u sicondu postu generale di l'individui di l'UE, in chjaru differenziazione di a disoccupazione registrata in certe nazioni induve i Polacchi anu generalmente cercatu travagliu, per esempiu, Spagna è Italia.
Di conseguenza, a Polonia hè diventata, durante l'ultimi dui anni, una nazione di muvimentu. A maiò parte di i primi debuti hè venuta da l'Est, cun un quartu di 1,000,000 di residenti in Ucraina è Bielorussia attualmente arricchiti in modu autoritariu cum'è abitanti durevuli è brevi in Polonia. A vera cifra hè significativamente più alta, cù a banca naziunale polacca valutendu chì solu 900,000 XNUMX ucraini sò in Polonia in modu nurmale in ogni momentu.
Tuttavia ci hè stata dinò una critica, ma significativamente menu cummentata, ascende in muvimentu da l'ovest. Circa 67,000 residenti di altre nazioni di l'UE sò oramai arruinati cum'è abitanti di a Polonia, da circa 24,000 ogni decenniu.