St Lucia hè una bella isula caraibica di 173,996 occupanti chì coprenu una zona di 616 chilometri. Percepita à livellu mundiale per e so grandi scene è a so incredibile soddisfazione persunale, St Lucia hà vistu una espansione di stranieri di beni totali elevati chì migranu in l'isula. Cù a lingua principale hè l'inglese, è un terminal aereu mundiale chì associeghja Santa Lucia à i Stati Uniti, l'Europa è u Canada, St Lucia hè un locu vantaghjosu per campà.
Una grande parte di a pupulazione di Santa Lucia stà in u pezzu norduveste di l'isula, mentre a parte miridiunale ferma generalmente immatura. Questu ambiente tene in contu i devoti di a natura per vive in lochi tranquilli, per esempiu, Soufrière è Baia di Marigot, mentre quelli chì cercanu tutti i lochi più entusiasti scopriranu bunty da fà in Castries è Rodney Bay.
I cari di natura apprezzeranu l'eccellenti spiagge di sabbia bianca, acque immacolate, cascate rinviventi è ricche foreste pluviali, mentre quelli chì preferiscenu a vita di a cità scopriranu assai caffè, bar, butteghe, è occasioni suciale per unisce -, per esempiu, u Jazz è u Festival di l'Arti, u Rallye Atlanticu per i Cruiser o u festival di Fiori La Margeurite. Cù e so strisce di spiagge di sabbia, chì influenzanu e palme da coccu, acque calde è barriere coralline, Santa Lucia hè senza dubbitu u celu. Santa Lucia hè avanzata, ultimamente, in una di e più famose escursioni di u lucale è l'obiezioni dinamiche di i grandi. E coppie ùn sò micca solu allettate da a magnificenza regulare straordinaria di l'isula, ma da u modu di vita di solitu riccu di Santa Lucia.
Una di l'isule di u Ventu di e Petite Antille di e Antiche, Santa Lucia hè disposta trà Martinica è San Vincente. L'Oceanu Atlanticu abbraccia l'isule di 238 chilometri quadrati nantu à a costa orientale, mentre chì u tranquillu Turchese Mar di i Caraibi gira e so sponde à punente. In u core di l'isula, a foresta pluviale immaculata copre muntagne dure. Inoltre, in a valle sottu si trovanu terreni agriculi maturi. Inoltre, enormi manieri di banane si sparghjenu trà i dui. A scena di Santa Lucia ricorda ancu una di e coppie mundiali di vulcani à vittura. À questu puntu, ci sò i Pitoni, coni vulcanichi gemelli firmati chì turrenu in più di 2,600 piedi sopra l'oceanu.
I Pitoni sò prutetti cum'è Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO. Questa piccula isula hà mandatu dui di i migliori Premii Nobel, u specialistu finanziariu Sir Arthur Lewis è l'artistu è dramaturgu Derek Walcott. L'amore di San Lucianu per "saltà" (ballà in strada) è ùn ci hè micca una occasione preferita per visità durante una di e feste di l'isula. U famosu Festival di Jazz di Santa Lucia di maghju attira animatori è affullà individui di u mondu sanu. A fiera di lugliu è a Ghjurnata Internaziunale di a Creola d'ottobre, tuttavia, hè u puntu induve a cultura vivace è luminosa di l'isula si scopre veramente cun marce stradali in costume salvaticu è musica è ballu indigeni.
Indipendentemente da a stagione chì visitate, scoprirete Santa Lucia palpitante cù i ritmi ardenti di calipso, ritmu, zouk, padella d'acciaio, soca è musica reggae. Venneri sera, l'abitanti è i turisti visitanu u listessu flussu in a cità di i pescatori di Gros Islet per una festa stretta dopu settimana à settimana chì si move ancu versu 10 pm ancu, dura finu à a prima mattina. I bar aprenu e so entrate è sifunanu musica stridente in a strada, mentre i marcanti di stuzzichini vendenu pesci brusgiati, grill è hotcakes. I Revelers ballanu sottu à e stelle cù un vasettu di biera in una manu è una deliziosa gamba di pollo à a griglia in l'altra.
E spezialità vicine di panetteria, terracotta, scultura in legnu è gemme produtte aduprendu semi sò di basa per l'ecunumia di u quartieru è per u modu di vita di Santa Lucia. Perusing hè una grande parte di u divertimentu in u Mercatu Centrale di Clamoring di Castries è Venditore Arcade è in u Choiseul Arts and Craft Center.