Moldavia, nazione chì si trova in l'angulu nordeste di a zona balcanica di l'Europa. A so capitale hè Chisinau, situata in a parte sud-focale di a nazione. Una volta in u passatu cunnisciuta cum'è Bessarabia, questa zona era un pezzu di basa di u territoriu rumanu di a Moldavia finu à u 1812, quandu hè stata resa à a Russia da u so suzeranu, u guvernatore di l'Imperu Ottumanu. A Bessarabia stete una zona di l'Imperu Russu finu à a prima guerra mundiale quandu si trasformò in un pezzu di a Grande Romania, è turnò à u cuntrollu russu in u 1940-41 è dinò dopu a Siconda Guerra Mundiale quandu era unita à una parte di una volta passatu duminiu ucrainu, a Republica Sucialista Suvietica Autunoma Moldava, nantu à a sponda manca di u fiume Dniester per inquadrà a Republica Sucialista Suvietica Moldava.
A Republica di Moldova hè un paese senza mare, dispostu trà Rumania è Ucraina. A nazione ferma probabilmente a nazione più sfortunata, intensamente dipendente da i beni russi. Malgradu, a destituzione diminuisce à un ritmu consistente. In u cuntenutu sottu, sò presentate e migliori realità 10 nantu à l'ambienti di u ghjornu in Moldova.
A Moldova hè generalmente un picculu paese è conta circa 3.5 milioni d'abitanti. Una misura inquietante per u so puntu di vista tiratu hè un ritmu negativu di sviluppu di a populazione di - 1.06 per centu.
A Moldova cunnosce una maraviglia chjamata "canali di a mente", chì influenza assai paesi non industriali di u globu. I spezialisti dotati in una nazione cù aperture di travagliu ristrette emigranu, nigendu a so casa di esperti qualificati. Cum'è indicatu da Deutsche-Welle, hè stimatu chì ogni quartu travagliu moldanu in l'esteru, cù assai sfruttatori avendu a doppia cittadinanza rumena, qualificandu per u travagliu in tutta l'Unione Europea.
Cù un scopu finale di tene una quantità più grande di a so forza di travagliu dotata, sia u spaziu privatu sia u guvernu moldavu stanu mettendu risorse in u quadru di l'iniziu di l'innovazione. Malgradu u fattu chì questu puderebbe esse una industria incipiente, assemblà un clima cummerciale adattatu à a tecnulugia duverebbe aiutà a Moldavia cù detentori di specialisti di talentu, cum'è incorporà cù l'ecunumia occidentale.
E porte monetarie aperte in Moldova rustica sò basicamente limitate à l'agroindustria, cù pusizioni più lucrative imballate in e cumunità urbane, per esempiu, a capitale Chisinau.
L'accordu di l'amministrazione di a Moldova hà avanzatu significativamente dapoi a libertà da l'URSS. Sicuramente, a contaminazione cuntinua in realtà, tuttavia a Moldavia hà realizatu ultimamente una valutazione "un pocu libera" da Freedom House International. Inoltre, a nazione hà accunsentitu à un Accordu d'Associazione cù l'UE, vale à dì una garanzia per i cambiamenti monetarii cun aspettative di grande cummerciu gestisce a coalizione.
Sorprendentemente, u tassu di necessità publica hè calatu da 68 per centu in u 2000 à solu 11.4 per centu in u 2014.
A scola essenziale hè ubligatoria in Moldova. A scola elementaria si compone di valutazioni da unu à quattru, è a scola ausiliaria hè separata in gradi di furmazione inferiori è superiori da cinque à nove, è da 10 à 12 individualmente. Cù i tassi di participazione à u liceu è un tassu di cumpetenza guasi 100%, u quadru di scola di Moldova hà tutti i punti di primura di esse estremamente efficace.
A nazione hà un prublema medicale generale significativu. U moldanu nurmale divora 18.22 litri di liquore senza alterazione ogni annu, intornu à parechje volte u normale mundiale di 6.1. Questi ritmi di utilizzazione di u liquore aghjunghjenu probabilmente à a speranza moderatamente miscrea di a nazione chì sò 67.4 anni per i ragazzi, è 75.4 per e femine.